wtorek, 17 sierpnia 2010

Problemy z WLC 2100

Problemy z WLC 2100

Ostatnio miałem problemy z kontrolerem. Problemem było to że nie ustawiał sam kanałów dla access pointów w pewnym momencie wszystkie 5 access pointow pracowało na kanale numer 1. Powodowało to oczywiście straszne zakłócenia. Musiałem ręcznie poustawiać kanały dla każdego ap.Pamietając że tylko 3 kanały nie nachodzą sie na siebie 1,6,11. Po włączeniu z powrotem automatycznego dostosowywania kanałów dla ap ustawienia moje zostały zachowane ale muszę jeszcze to po testować czy po dodaniu następnego ap kanały zostaną zmienione. Po za tym coś nie dokonca też działa load balancing nie dość że w wersji 7.0 nie jest to dokładnie opisane jak włączyć czyli to że na każdym wlan trzeba włączyć "Client Load Balancing" w zakładce advanced. Support cisco tez widać że nie nadąża nad zmianami podają stare komendy które nie działają w nowych wersjach, sami po za tym nie wiedzą do końca jak działają różne funkcjonalności WLC. Ja osobiście mam tylko jedną pretensje do WLC że jeśli ustawi sie dostep do WLC za pomocą AAA to i tak można wejść hasłem localnym administratora.

1 komentarz:

  1. A jednak :) jak sie dobże poszuka to i można znaleźć. Priorytet aaa można ustawić za pomocą "config aaa auth mgmt tacacs local" co ustawia że jeśli nie jest osiągalny serwer tacacs to zapyta o hasło local. Dziwnie jest jak ustawisz najpierw local a później tacacs wtedy działają równorzędnie.

    OdpowiedzUsuń